Entorno bilingüe en la universidad de medellín

This research project aims to determine how to improve the teaching of english in the language center, which involves analyzing a series of activities that will be indicated below: teacher training in language and methodology of teaching english (teachers whose mother tongue it is english and teachers whose native language is spanish); the formal requirements in the four levels of english: a1, a2, b1 and b2; the virtual platform, especially the accompaniment and preparation for the saber pro test; conversation clubs for undergraduate and graduate students; english courses for teachers and administrative staff of udem; the virtual english courses on the platform for undergraduate and graduate students; methodology, teaching and learning:consideration of new linguistic approaches.

Mejorar la enseñanza del inglés en el centro de idiomas

Entrega de un informe de investigación al terminar el proyecto. proceso tecnológico. es la primera vez que se realiza una investigación sobre el funcionamiento del centro de idiomas de la universidad de medellín. el uso ampliado de una plataforma virtual y nuevas ideas sobre metodologías para la enseñanza del inglés
Fecha de inicio / finalización efectiva1/12/1730/01/19