La educación y la didáctica en el contexto del saber administrativo de los programas de administración de empresas en colombia

• Hernández Sánchez, Blanca Yenny (Investigador principal)
  • Alarcón-Meza, Esteban (Coinvestigador)
  • GIRALDO BRAVO, ELIANA PATRICIA (Coinvestigador)
  • TORO JARAMILLO, IVAN DARÍO (Coinvestigador)

The proposed research seeks to relate education and teaching, noting that the other dimensions will also be present in the study, since it is only possible to distinguish them but not separate them.promover

Analizar la relación entre educación y didáctica, para determinar su contribución al logro de los objetivos formativos y la comprensión de la disciplina administrativa, a través de la vinculación de las facultades de administración.

From the third stage of the research is expected the writing of an academic article by each of the participating universities in the research and the development of a final book.
Fecha de inicio / finalización efectiva12/11/1012/02/13