La participación ciudadana en el proceso constituyente de 1991

The constituent process of 1991 generated a political transformation that involved both institutionality and citizenship in order to change the constitutional order of the nation. in this dynamic various sectors of the population.

Analyze citizen participation in the constituent process of 1991 with the purpose of establishing its contribution in the configuration of the new constitutional charter

Resultado de un libro de investigación dos artículos, uno en un evento internacional y otro nacional seis artículos publicables en una revista indexada
Fecha de inicio / finalización efectiva1/08/1131/10/13