Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

Resumen

Operating risk has been implemented in financial institutions in Colombia since 2007 with the requirements of the SARO, among the requirements is the accounting disclosure of losses generated by this type of risk, therefore it is necessary to perform an analysis of its evolution and how it has been the use of operational risk accounts in financial institutions in Colombia, particularly in Banks, Pension Funds and Fiduciaries.

Título traducido de la contribuciónAnalysis of the evolution of the use of operational risk accounts in financial institutions in Colombia
Idioma originalEspañol
Páginas (desde-hasta)5-21
Número de páginas17
PublicaciónEspacios
Volumen39
N.º9
EstadoPublicada - 1 ene 2018

• Accounting disclosure
  • Entidades financieras
  • Financial entities
  • Operational Risk
  • Revelación contable
  • Riesgo Operativo

Huella Profundice en los temas de investigación de 'Análisis de la evolución del uso de las cuentas contables de riesgo operativo en las entidades financieras en Colombia'. En conjunto forman una huella única.

• Citar esto