E-banking in Colombia: factors favouring its acceptance, online trust and government support

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

Idioma originalInglés
Páginas (desde-hasta)170
Número de páginas181
PublicaciónInternational journal of bank marketing
Volumen36
N.º1
EstadoPublicada - 2108

Citar esto

@article{fe2ffb0f3238470193e750eb048a5ccb,
title = "E-banking in Colombia: factors favouring its acceptance, online trust and government support",
author = "{S{\'a}nchez Torres}, {Javier Alirio}",
year = "2108",
language = "Ingl{\'e}s",
volume = "36",
pages = "170",
journal = "International journal of bank marketing",
publisher = "Emerald Group Publishing Ltd.",
number = "1",

}

E-banking in Colombia: factors favouring its acceptance, online trust and government support. / Sánchez Torres, Javier Alirio.

En: International journal of bank marketing, Vol. 36, N.º 1, 2108, p. 170.

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

TY - JOUR

T1 - E-banking in Colombia: factors favouring its acceptance, online trust and government support

AU - Sánchez Torres, Javier Alirio

PY - 2108

Y1 - 2108

M3 - Artículo

VL - 36

SP - 170

JO - International journal of bank marketing

JF - International journal of bank marketing

IS - 1

ER -