Óscar Arias Londoño, Juan Esteban Vahos Correa, Andrés Felipe Uribe Acosta, Wilson Montenegro Velandia, Jairo Alejandro Tamayo Bustamante, Hermman Eduardo Noreña Betancur

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

Resumen

This qualitative- oriented exploratory-descriptive research focused on the teaching-learning processes of the epistemological fundamentals of the relation structure - strategy in business management. It was based on the comparative analysis of the information compiled through the implementation of in-depth interviews to university teachers and curriculum analysis. A high index of curriculum disarticulation during the teaching process was found. Besides, it was also found that the main authors and epistemic principles were underutilized during the teaching-learning process.
Idioma originalInglés estadounidense
Páginas (desde-hasta)3
Número de páginas1
PublicaciónEspacios
EstadoPublicada - 1 ene 2017

Huella Profundice en los temas de investigación de 'Epistemological fundamentals articulated in strategy-structure themed teaching in university business management programs in Medellin-Colombia'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto