Geomarketing as the instrument for decision making market in the organization: A preliminary characterization of their utility

NELCY ROCÍO ESCOBAR MORENO

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

Idioma originalEspañol (Colombia)
Páginas (desde-hasta)8-15 
Número de páginas8
PublicaciónEspacios
Volumen38
N.º18
EstadoPublicada - 1 ene 2015

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Geomarketing as the instrument for decision making market in the organization: A preliminary characterization of their utility. / ESCOBAR MORENO, NELCY ROCÍO.

En: Espacios, Vol. 38, N.º 18, 01.01.2015, p. 8-15 .

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

TY - JOUR

T1 - Geomarketing as the instrument for decision making market in the organization: A preliminary characterization of their utility

AU - ESCOBAR MORENO, NELCY ROCÍO

PY - 2015/1/1

Y1 - 2015/1/1

M3 - Artículo

VL - 38

SP - 8-15 

JO - Espacios

JF - Espacios

SN - 0798-1015

IS - 18

ER -