Mariana Bravo Sepúlveda, David Alberto Bedoya Londoño

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

Resumen

© 2018. The objective of this article is make an investigation of Corporate Governance in the universities of Antioquia in order to analyze the risks that may arise due to noncompliance with its policies and to study the effects of these risks on universities. Initially the justification is made, followed by the presentation of previous studies related to corporate governance and risk policies, finally the results are presented.
Idioma originalInglés estadounidense
PublicaciónEspacios
EstadoPublicada - 1 ene 2018

Huella Profundice en los temas de investigación de 'Incidence of the risks associated with corporate governance in the financial results of higher education institutions in Antioquia'. En conjunto forman una huella única.

• Citar esto